Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Oferta specjalna
Wycieczka do Torunia 28.08.2021 r.
Wycieczka do Torunia 28.08.2021 r.
350,00 zł 300,00 zł
szt.
FESTIWAL ŚWIATEŁ BERLIN 04.09.2021
FESTIWAL ŚWIATEŁ BERLIN 04.09.2021
140,00 zł 110,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W przypadku wycieczki, co do której chcesz złożyć reklamacje pamiętaj o zachowaniu następującej procedury:

 

1. Wyślij do nas kompletną informację dołączając do niej pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji wycieczki, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji)

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: propozycję nowej wycieczki w wybranym przez Ciebie terminie lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@event-tours.pl lub telefonicznie: +48 91 350 85 56 +48 669 44 91 99. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot wpłaconych środków finansowych a rezygnacja z wycieczki.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupienia zamówionej wycieczki, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.  

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionej wycieczki:

  1. Dołącz  pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu wycieczki, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu pieniędzy. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  3. Pamiętaj, że nie robimy problemów ze zwrotem wpłaconych środków finansowych.

 

 

 
Blog wpisy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl