Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W przypadku wycieczki, co do której chcesz złożyć reklamacje pamiętaj o zachowaniu następującej procedury:

 

1. Wyślij do nas kompletną informację dołączając do niej pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji wycieczki, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji)

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: propozycję nowej wycieczki w wybranym przez Ciebie terminie lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@event-tours.pl lub telefonicznie: +48913831136 +48 669449199. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot wpłaconych środków finansowych a rezygnacja z wycieczki.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupienia zamówionej wycieczki, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.  

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionej wycieczki:

  1. Dołącz  pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu wycieczki, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu pieniędzy. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  3. Pamiętaj, że nie robimy problemów ze zwrotem wpłaconych środków finansowych.

 

 

 
Blog wpisy
Sonda
Zapraszamy do oddania głosu w naszej sondzie.
Gdzie wybrałabyś/wybrałbyś się z nami na wiosenne wycieczki?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl