Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 brak miejsc na wybraną wycieczkę; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany daną wycieczką, daj nam znać poprzez email: biuro@event-tours.pl lub telefonicznie: +48913831136 +48 669449199
  • Na wyczerpaniu – ostatnie wolne miejsca danej wycieczki, warto się pospieszyć z rezerwacją!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście wolnych miejsc.
  • Duża ilość –  mamy wystarczającą ilość wolnych miejsc, aby obsłużyć wiele rezerwacji
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie przygotować ofertę wycieczki - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@event-tours.pl lub telefonicznie: +48913831136 +48 669449199
  • Spodziewana dostawa – oferta wycieczki będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofana z oferty – wycieczka nie jest już dostępna w ofercie naszego biura podróży

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin wysyłki wynika z dostępności wolnych miejsc na daną wycieczkę i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy realizowany jest elektronicznie bez zbędnej zwłoki.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność gotówką
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, typu PayU).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Zagórskiego 64 , 71-810 Szczecin, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać wycieczki, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy wykupić miejsca na daną wycieczkę, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj wycieczkę do przechowalni. Wycieczki w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie wycieczki. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni. UWAGA! W przypadku bardzo małej ilości miejsc biuro podróży EVENT-TOURS zastrzega sobie prawo do anulowania miejsc skierowanych do przechowalni po upływie 24 godzin od chwili przekazania wycieczki do przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48913831136 +48 669449199.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48913831136 +48 669449199.

 


 

 

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, wycieczki dostępne w asortymencie naszego biura podróży posiadają gwarancję jakości, obowiązującą na terenie Polski oraz krajów Unii Europejskiej.  Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


  

Czy mogę zwrócić zakupioną wycieczkę?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 24 listopada 2017 roku O imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, każdy klient Biura Podróży Event-tours ma prawo w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, zrezygnować z wycieczki bez podania przyczyny. Biuro Podróży Event-tours zobowiązuje się do zwrotu całości wpłaconych środków finansowych przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia rezygnacji. 

Nie robimy problemów ze zwrotem wpłaconych środków finansowych!

» opis reklamacji i zwrotów

 
Blog wpisy
Sonda
Zapraszamy do oddania głosu w naszej sondzie.
Gdzie wybrałabyś/wybrałbyś się z nami na wiosenne wycieczki?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl